رستوران ژاپنی زوما استانبول

İstanbul'daki Zuma Japon restoranı

0

رستوران زوما در استانبول (Zuma Restaurants) یک پدیده شگفت انگیز است که نقطه اتصال بین فرهنگ ها و ذائقه های مختلف را با غذاهای ژاپنی خلق می کند.سفر به استانبول نه تنها یک گردشگری در استانبول است، بلکه دنیایی از رنگ ها، فرهنگ ها و نژادهای مختلف را ارائه می دهد.

 رستوران ژاپنی زوما استانبول

رستوران ژاپنی زوما استانبول

درباره رستوران ژاپنی زوما در استانبول

 رستوران ژاپنی زوما در استانبول با منوی غذایی خود که کاملا از غذاهای ژاپنی الهام گرفته شده، تجربه ای بی نظیر را برای علاقه مندان به ژاپن خلق می کند. سبک طراحی داخلی و دیزاین رستوران نیز برگرفته از طرح های کشور ژاپن است و آن را به مقصدی جذاب برای علاقه مندان به این فرهنگ تبدیل می کند.

سفر به ترکیه، فرصتی برای اکتشاف طیف گسترده ای از فرهنگ های غذایی است و استانبول با رستوران های متنوع خود، انتخابی دشوار برای گردشگران ایجاد می کند. رستوران زوما در استانبول، یکی از این گنجینه های پنهان است که سبکی ژاپنی را ارائه می دهد و منویی کامل از غذاهای ژاپنی را ارائه می دهد.

سفر به استانبول، علاوه بر جاذبه های متعدد آن، تجربه ای متفاوت را خلق می کند. رستوران زوما در استانبول، شعبه های مشابهی در دو شهر مهم دیگر جهان، هنگ کنگ و لندن دارد که نشان دهنده موفقیت و محبوبیت آن است.

محل قرارگیری رستوران زوما در استانبول، آن را به مکانی خاص تبدیل کرده است. این رستوران در بارانداز یک ساختمان واقع شده است و تراسی با چشم اندازی خیره کننده از تنگه بسفر دارد. این منظره زیبا، تنگه ای که می توان ساعت ها نظاره گر آن بود، مکانی آرامش بخش برای استراحت بعد از صرف غذا است.

رستوران زوما با ارائه فاکتورهای مهم و جذاب، تجربه ای فراموش نشدنی را خلق می کند. سرویس دهی ممتاز در سطح توریستی، منوی غذایی کامل، چشم اندازی خیره کننده، فضای داخلی آرام با نواختن ساکسیفون، امکان سرو انواع نوشیدنی ها، قیمت های متوسط رو به بالا و پرسنلی با تجربه در امر سرویس دهی به گردشگران، همه و همه بخشی از تجربه بی نظیر غذا خوردن در این رستوران هستند.

تصاویر رستوران ژاپنی زوما در استانبول

تصویر

رستوران زوما استانبول
رستوران ژاپنی زوما در استانبول
رستوران ژاپنی زوما در استانبول | İstanbul'daki Zuma Japon restoranı
رستوران ژاپنی زوما در استانبول | İstanbul'daki Zuma Japon restoranı
İstanbul'daki Zuma Japon restoranı
رستوران ژاپنی زوما در استانبول
İstanbul'daki Zuma restoranı

منوی رستوران ژاپنی زوما در استانبول

رستوران زوما استانبول یک تجربه غذاخوری ژاپنی مدرن و شیک را در پارک ایستینیه ارائه می‌دهد. منوی این رستوران به سبک ایزاکایا طراحی شده و شامل انواع غذاهایی است که برای به اشتراک گذاشتن در نظر گرفته شده‌اند. این غذاها از سه آشپزخانه اصلی، کانتر سوشی و گریل روباتا تهیه می‌شوند. در اینجا برخی از نکات برجسته منو را معرفی می‌کنیم:

  • سوشی و ساشیمی: مجموعه‌ای از سوشی و ساشیمی تازه که با مواد اولیه با کیفیت بالا تهیه می‌شود.
  • گریل روباتا: شامل غذاهایی مانند سیخ‌های مرغ با پیازچه، سیخ‌های گوشت گاو و فلفل سبز با سویا دودی و بال‌های مرغ گریل شده با نمک دریا و لیمو.
  • غذاهای اصلی: انواع غذاهای ژاپنی مدرن مانند کد سیاه مرینت شده با میسو، تندلوی گوشت گاو تند با کنجد و باس شیلی با سس فلفل سبز و زنجبیل.
  • گزینه‌های گیاهی: زوما همچنین مجموعه‌ای از غذاهای گیاهی مانند سبزیجات گریل شده و رول‌های سوشی گیاهی ارائه می‌دهد.

منوی رستوران زوما: zumarestaurant.com/menu
 

اطلاعات رستوران ژاپنی زوما در استانبول

  • نام رستوران: رستوران زوما استانبول
  • تلفن: 96 22 236 212 90+
  • پیج اینستاگرام: zumaistanbul@
  • وب سایت: zumarestaurant.com
  • ویژگی خاص: رستوران ژاپنی در استانبول که منوی غذایی آن، به طور کامل برگرفته از غذاهای ژاپنی است.
  • آدرس: İstinye, İstinye Mahallesi Bayır Çıkmazı, park No:461, 34460 Sarıyer

امتیاز شما به این بخش:

نظر شما