رستوران لب دریا استانبول

Lab Darya Restoran İstanbul'da

0

از زیباترین رستوران‌های استانبول می‌توان به رستوران لب دریا استانبول (Leb-i Derya) اشاره کرد. از این رستوران، می‌توانید نظاره‌گر کل بسفر باشید. در رستوران لب دریا استانبول، فضای عالی، غذایی لذیذ با قیمتی مناسب، همه را باهم تجربه خواهید کرد. این رستوران تا تنگه فاصله بسیار اندکی دارد. در رستوران لب دریا شما می‌توانید تجربه میل یک غذای دلچسب با چشم‌اندازی زیبا از دریای بسفر را داشته باشید.

 رستوران لب دریا استانبول

رستوران لب دریا استانبول

درباره رستوران لب دریا استانبول

رستوران "لب دریا"، واقع در نزدیکی برج گالاتا در استانبول، تجربه‌ای لوکس و فراموش‌نشدنی از صرف غذا را ارائه می‌دهد. این رستوران با مناظر خیره‌کننده 360 درجه از ساحل زیبا و دریای مرمره، لقب لوکس‌ترین رستوران میدان تکسیم را به خود اختصاص داده است. در ارتفاعی بلند، این رستوران با کارکنان حرفه‌ای خود، میزبان مهمانانی است که می‌خواهند طعم غذاهای سنتی ترکی و بین‌المللی را در محیطی دل‌انگیز امتحان کنند.

از رستوران لب دریا، به عنوان اولین رستورانی که چشم‌اندازی زیبا از شهر را به نمایش می‌گذارد، یاد می‌شود همینطور جز بهترین رستوران های استانبول نیز می‌باشد. ناهارخوردن در کنار نمای دیدنی و دل‌انگیز بسفر در رستوران لب دریا استانبول بی‌شک برای شما لذت‌بخش خواهد بود. رستوران لب دریا استانبول در منطقه بی‌اوغلو در سواحل بسفر ترکیه قرار گرفته است. رستوران لب دریا در خیابان استقلال و بالای هتل ریچموند قرار دارد.  

شروع به کار این رستوران از سال ۲۰۰۲ انجام گرفته است. انواع غذاهای ترکی، مدرن اروپایی و مدیترانه‌ای را می‌توانید در این رستوران تجربه کنید. ماهی خاردار، پاناکوتا و دنده کباب با سس انار، جزو غذاهای پرطرفدار رستوران لب دریا به حساب می‌آیند. وعده های ناهار و شام در این رستوران با منو مورد نظر سرو می‌شود. انتخاب غذاهای منو این رستوران در بین غذاهای جهانی و براساس سلیقه ترکی صورت گرفته است. مزیت دیگر این رستوران منوی مخصوص کافه و نوشیدنی‌های متنوع و فوق‌العاده آن است.

دیگر امکانات رستوران لب دریا استانبول شامل قابلیت رزرو، سرو غذا در محیط آزاد و اینترنت رایگان می‌باشد. موسیقی زنده و کلاسیک در این رستوران یکی دیگر از مزیت های این رستوران است که لذت غذا را دوچندان میکند و مکانی برای قرارهای رمانیتک در بخشی قرار دارد که بهتر است از قبل اقدام به رزرو آن کنید. در ساعات کاری 14عصر تا 2 بامداد، رستوران لب دربا استانبول آماده پذیرایی و خدمات‌دهی به شما عزیزان می‌باشد.

تصاویر رستوران لب دریا استانبول

تصویر

رستوران لب دریا استانبول | Lab Darya Restoran İstanbul'da
رستوران لب دریا استانبول
رستوران لب دریا استانبول
Lab Darya Restoran İstanbul'da
Leb-i Derya

منوی رستوران لب دریا استانبول

رستوران لب دریا، با منویی متنوع و وسوسه‌برانگیز، آماده پذیرایی از هر ذائقه‌ای است. این منو شامل طیف گسترده‌ای از غذاهای لذیذ ترکی، پاستا، و غذاهای دریایی تازه مانند سالمون و میگو است. همچنین، علاقه‌مندان به سالاد نیز می‌توانند از بخش اختصاصی سالادهای متنوع در منو لذت ببرند.

رستوران لب دریا بر کیفیت غذا تاکید زیادی دارد و از بهترین و باکیفیت‌ترین مواد اولیه برای تهیه غذاهای خود استفاده می‌کند. این تعهد به کیفیت در هر دو شعبه این رستوران در استانبول رعایت می‌شود، و اطمینان می‌دهد که تجربه‌ای دلنشین و لذت‌بخش از صرف غذا در محیطی جذاب و دلپذیر خواهید داشت.

منوی متنوع رستوران لب دریا، همراه با تعهد آن به استفاده از مواد اولیه باکیفیت، آن را به مقصدی ایده‌آل برای عاشقان غذا تبدیل کرده است که می‌توانند طعم‌های لذیذ ترکی و بین‌المللی را در کنار منظره‌ای زیبا از دریا تجربه کنند.

منو رستوران لب دریا: endamistanbul.com/menu

جاذبه ‌های گردشگری نزدیک به رستوران لب دریا استانبول

رستوران "لب دریا" در استانبول تنها یک تجربه غذایی لذیذ را ارائه نمی‌کند، بلکه در نزدیکی آن جاذبه‌های دیدنی بسیاری وجود دارند که ارزش کشف کردن را دارند. در اینجا لیستی از جاذبه‌های نزدیک به رستوران آورده شده است که نباید از دست داد:

  • موزه مولوی گالاتا: این موزه به احترام مولوی، شاعر و عارف مشهور ایرانی، برپا شده است. می‌توانید در مورد زندگی و آثار او بیشتر بدانید و از معماری زیبا و فضای آرامش‌بخش موزه لذت ببرید.
  • کلیسای کرایمین (کریمه): این کلیسای ارتدوکس شرقی با معماری بی‌نظیر و فضای روحانی خود، یکی از جاذبه‌های مذهبی استانبول است.
  • کلیسای جامع استانبول: این کلیسا با معماری شگفت‌انگیز و تاریخ غنی خود، یکی از مهم‌ترین جاذبه‌های مذهبی شهر است.
  • تراموای گالاتاسرای: سوار شدن بر تراموای قرمز رنگ و تاریخی استانبول، تجربه‌ای خاطره‌انگیز است. می‌توانید در حالی که از مناظر اطراف لذت می‌برید، به راحتی در شهر گشت و گذار کنید.
  • کاخ توپکاپی: این کاخ باستانی، که در نزدیکی رستوران قرار دارد، با معماری عثمانی خود، بینندگان را به تحسین وامی‌دارد.
  • مسجد ایاصوفیه: این بنای تاریخی که زمانی کلیسای جامع بود، اکنون موزه‌ای است که هنر و معماری بیزانسی و عثمانی را به نمایش می‌گذارد.
  • مسجد آبی: این مسجد زیبا با کاشی‌کاری‌های آبی رنگ خود، یکی از شناخته شده‌ترین جاذبه‌های استانبول است. معماری خیره کننده و فضای روحانی آن، بازدیدکنندگان را مجذوب خود می‌کند.

این جاذبه‌های نزدیک به رستوران "لب دریا" فرصت‌های بی‌نظیری را برای کشف تاریخ، فرهنگ و زیبایی استانبول ارائه می‌دهند. هر یک از این مکان‌ها تجربه‌ای فراموش‌نشدنی را ارائه می‌دهند و دید شما را نسبت به این شهر تاریخی گسترش می‌دهند.

اطلاعات رستوران لب دریا استانبول

  • نام رستوران: رستوران لب دریا استانبول
  • تلفن: 71 22 458 212 90+
  • پیج اینستاگرام: lebiderya_ist@
  • وب سایت: endamistanbul.com
  • ویژگی خاص: در رستوران لب دریا شما می‌توانید تجربه میل یک غذای دلچسب با چشم‌اندازی زیبا از دریای بسفر را داشته باشید. 
  • ساعت کاری: همه روزه از ساعت 14 الی 02 شب
  • آدرس: Şahkulu, Kumbaracı Ykş. No:57 Kat:5, 34425 Tünel/Beyoğlu/Beyoğlu/İstanbul

امتیاز شما به این بخش:

نظر شما